Izabela - Sunny Beach
PostWysłany: Czw 21:50, 12 Lip 2012    Temat postu: super wycieczki

Witam!
Ja chyba mogę dużo napisać o organizacji wycieczek przez Anię i Jej biuro, albowiem przez dwa tygodnie mojego urlopu w Hurghadzie byłam na sześciu takich wycieczkach!
Oczywiście będą to same pozytywne opinie.
Byłam na tym urlopie sama z 12-letnim synem, więc musiałam odpowiedzialna za nas oboje i bardzo ostrożna. Dlatego też zaufałam Ani, już w Polsce nawiązałam kontakt i nie żałuję.
Byliśmy:
1. w Kairze - wszystko ok i piramidy i muzeum ok, a przewodnik rekompensował nam wszystkie niedogodności. Trafiliśmy na Henia (wielki szacun dla niego) rewelacyjnie nas oprowadzał i pokazywał same najlepsze atrakcje i w super sposób przekazywał informacje o Egipcie, że większość zapamiętamy na długo. Obiad zjadliwy Laughing

2. w Luksorze - też wszystko super, obiad lepszy niż w Kairze, tylko chyba ze względu na temperaturę nie zwiedziliśmy fabryki alabastru nad czym ubolewał mój syn, ale to decyzja przewodnika (sympatyczny człowiek)

3. Wyspa Paradaise 1,5 godz. i snorkowanie - super i ekstra zdjęcia można było sobie zrobić

4. Delfin house - 3 x snorkowanie + odwiedziny w "domu delfinów" - ekstra bo widzieliśmy skaczące delfiny, organizacja w tym obiadek ok

5. Sahara Park Safari - bardzo fajna przygoda! - też nas wiózł Ali Baba - fajny gościu, wrażenia ok przewodnik Józek - też fajny gość - jak byście się tam wybierali to weźcie jakieś ciasteczka, słodycze dla dzieciaczków bo takie fajne a takie biedniusie i głodne zarazem. Obiadek ok. Kupiliśmy z tej imprezy film - nawet nie jest najgorszy, a zestaw składał się dodatkowo z drugiej płyty z muzyką arabską Laughing a trzecia płyta to film z tłumaczeniem polskim o najważniejszych zabytkach Egiptu (jakość taka sobie, ale da się obejrzeć)

6. City tours po Hurghadzie - z samym szefem Very Happy i kierowcą - zobaczyliśmy najciekawsze miejsca w Hurghadzie w tym "czas wolny" w Marinie.

Na każdą z wycieczek transport był punktualnie, nawet wstyd się przyznać to my się spóźniliśmy 5 min. na city tours, za co przepraszamy jeszcze raz szefa Very Happy hi hi ale to było w pierwszy nasz wieczór w Egipcie i jeszcze nie ogarnialiśmy zwyczajów hotelowej restauracji.
Tylko na wodnych wycieczkach nie było polskiego przewodnika, ale nie było potrzeby bo ludzie, którzy byli za nas odpowiedzialni dobrze mówili po angielsku i można było się dogadać.
Wszystko było dobrze zorganizowane.
My jesteśmy bardzo zadowoleni i polecamy biuro w 100%!